Másik énem
✦ Multiváltó ✦
Felhasználónév:
Jelszó:
Üzenőfal
✦ Itt felejtett gondolatok ✦
Kedves vendégek!
Játékos karaktereink közül, akinek szüksége volt szerelmi szálra, testvérre, jókomára már hirdetett.
Hirdetéseiket itt találjátok:
Usereink keresettjei
Játékos karaktereink közül, akinek szüksége volt szerelmi szálra, testvérre, jókomára már hirdetett.
Hirdetéseiket itt találjátok:
Usereink keresettjei
Tollvonások
✦ Legfrissebb irományok ✦
Legend
✦ Fajok színei ✦
Angyal
Démon
Árnyvadász
Ember
Szellemlény
Tünde
Striga
ADMIN&NJK ♔
INAKTÍV
VILÁGUNK ADATAI
✦ Statisztika ✦
Legújabb felhasználó: Safiyyah Sorrengail
Jelenleg összesen 3305 hozzászólás olvasható. Összesen 27 regisztrált felhasználónk van.
4. Árnyvadász erősségek és gyengeségek
Element of Freedom
1 / 1 oldal  ❱❱ Forrás ❱❱ ⌛ 2022-10-31, 09:14 Árnyvadászok ereje✦ Árnyorom hatalma ✦
Árnyvadászok erősségei
Képességek, amikkel minden árnyvadász karakter rendelkezik függetlenül attól milyen rangban van vagy hány éves? A kor csak annyiban lehet mérvadó, hogy minél idősebb egy vadász, annál nagyobb rutinnal képes használni képességeit.
• Fejlett érzékelés és emberfeletti erő: érzékszerveik (látás, hallás, szaglás, tapintás), reflexeik jóval kifinomultabbak és élesebbek az emberekénél. Emberfeletti erejüknek köszönhetően testsúlyuk többszörösét képesek megmozgatni puszta kézzel.
• Immunitás: ellenállók a földi világ fizikai betegségeivel szemben, szinte soha nem betegek, illetve az ember számára halálosnak számító mérgek is inkább rosszullétüket, mintsem halálukat okozná. A mentális jellegű bajokkal viszont nem ellenállók.
• Szellemlátás: ha szemük írisze vöröses-narancsos színbe vált, képesek érzékelni a szellemi lények jelenlétét. Bár látják őket, de a velük való kommunikációra alapvetően nem képesek. A szellemek mellett a démonokat is felismerik, azonban rangjukat és erőszintjüket nem képesek meghatározni.
• Angyalpenge: átlátnak a bájoló bűbájon, képesek megérinteni, megfogni és használni az angyali fémből készült tárgyakat. Beavatásuk után maguk is kapnak egy égi fémből kovácsolt fegyvert, amit nagy becsben tartanak, ugyanis ha elhagyják vagy tönkre teszik nem kapnak másikat.
• Varázsrúnák: az angyaloktól kapott erő tíz rúnában mutatkozik meg. Ha a jelet magukon viselik a rúna jellegétől függően különleges erőre tesznek szert. A varázsjelek növelhetik érzékeiket vagy erejüket, elrejthetnek és felfedhetnek dolgokat, láthatatlanná teheti őket, védelmet nyújthat a démoni vagy szellemi megszállástól vagy egyéb támadásoktól, általuk képesek a sebek gyógyítására, illetve segítik a nyomon követést és a kapcsolattartást az égiekkel. Bővebben itt.
• Bestia alak: HAMAROSAN, a kaland után!!!
A 11. rúna képessége, mely a vadász lelkében élő fenevadat hozza elő. A rúna aktív állapotában a vadász teste átalakul és olyan különböző plusz képességekre tesz szert az átalakulás idejére, mint pl. megnövekedett fizikai erő, ellenállóbb test, gyorsaság vagy élesebb érzékelés.
Megjegyzés: A képesség birtoklása nem automatikus, minden vadász karakternek át kell esnie az úgynevezett "barlangpróbán", mely során feléled a vadászban élő bestia.
- -
Árnyvadászok gyengeségei
Gyengeségek, amikkel minden árnyvadász karakter rendelkezik függetlenül attól milyen rangban van vagy hány éves?
• Halandóság: strapabíróbbak az embernél, tovább élnek és a betegségekkel szemben is ellenállóbbak, de nem halhatatlanok. Ki vannak téve az idő múlásának, a démoni elragadás és a megszállás veszélyeinek, életveszélyes sérüléseik pedig angyali segítség híján ahogy az embernél, úgy náluk is végzetesek lehetnek.
• Démonvér: a pokolvíz ugyan nincs rájuk hatással, de a démoni vér igen, valódi veszélyt viszont csak akkor jelent, ha az valamilyen módon a szervezetükbe jut, pl. egy seben át. Minél idősebb és erőteljesebb egy démon, vére annál erősebb reakciókat vált ki. Halálukat ugyan nem okozza, de legyengíti őket, rosszul lesznek tőle.
• Megszállás: a megszállás elleni rúna ugyan segít, hogy a tévelygők, a gyengébb vagy erősebb démonok ne költözhessenek bele testükbe és ne vehessék át felettük az irányítást, azonban a pokol legerősebbeitől ez sem véd meg igazán. A szimbólum csak az eskütétel után kerül rá a vadászra, így addig csak a strigaféle védelmi talizmánok nyújthatnak nekik valamiféle biztonságot a pokol lényeivel szemben.
-
Jól jegyezd meg ezt a nevet:
Forrás
-
Admin
- ADATLAPOM✦ Néhány fontos infó ✦
Karakteraktivitás :
Tartózkodási hely : N/A
Play by : Faceless
-
Kapcsolat
Vélemények
1 / 1 oldal
4. Árnyvadász erősségek és gyengeségek
Element of Freedom
1 / 1 oldal
  ❱❱
Forrás
❱❱⌛ 2022-10-31, 09:14
Árnyvadászok ereje
✦ Árnyorom hatalma ✦
Árnyvadászok erősségei
Képességek, amikkel minden árnyvadász karakter rendelkezik függetlenül attól milyen rangban van vagy hány éves? A kor csak annyiban lehet mérvadó, hogy minél idősebb egy vadász, annál nagyobb rutinnal képes használni képességeit.
• Fejlett érzékelés és emberfeletti erő: érzékszerveik (látás, hallás, szaglás, tapintás), reflexeik jóval kifinomultabbak és élesebbek az emberekénél. Emberfeletti erejüknek köszönhetően testsúlyuk többszörösét képesek megmozgatni puszta kézzel.
• Immunitás: ellenállók a földi világ fizikai betegségeivel szemben, szinte soha nem betegek, illetve az ember számára halálosnak számító mérgek is inkább rosszullétüket, mintsem halálukat okozná. A mentális jellegű bajokkal viszont nem ellenállók.
• Szellemlátás: ha szemük írisze vöröses-narancsos színbe vált, képesek érzékelni a szellemi lények jelenlétét. Bár látják őket, de a velük való kommunikációra alapvetően nem képesek. A szellemek mellett a démonokat is felismerik, azonban rangjukat és erőszintjüket nem képesek meghatározni.
• Angyalpenge: átlátnak a bájoló bűbájon, képesek megérinteni, megfogni és használni az angyali fémből készült tárgyakat. Beavatásuk után maguk is kapnak egy égi fémből kovácsolt fegyvert, amit nagy becsben tartanak, ugyanis ha elhagyják vagy tönkre teszik nem kapnak másikat.
• Varázsrúnák: az angyaloktól kapott erő tíz rúnában mutatkozik meg. Ha a jelet magukon viselik a rúna jellegétől függően különleges erőre tesznek szert. A varázsjelek növelhetik érzékeiket vagy erejüket, elrejthetnek és felfedhetnek dolgokat, láthatatlanná teheti őket, védelmet nyújthat a démoni vagy szellemi megszállástól vagy egyéb támadásoktól, általuk képesek a sebek gyógyítására, illetve segítik a nyomon követést és a kapcsolattartást az égiekkel. Bővebben itt.
• Bestia alak: HAMAROSAN, a kaland után!!!
A 11. rúna képessége, mely a vadász lelkében élő fenevadat hozza elő. A rúna aktív állapotában a vadász teste átalakul és olyan különböző plusz képességekre tesz szert az átalakulás idejére, mint pl. megnövekedett fizikai erő, ellenállóbb test, gyorsaság vagy élesebb érzékelés.
Megjegyzés: A képesség birtoklása nem automatikus, minden vadász karakternek át kell esnie az úgynevezett "barlangpróbán", mely során feléled a vadászban élő bestia.
• Fejlett érzékelés és emberfeletti erő: érzékszerveik (látás, hallás, szaglás, tapintás), reflexeik jóval kifinomultabbak és élesebbek az emberekénél. Emberfeletti erejüknek köszönhetően testsúlyuk többszörösét képesek megmozgatni puszta kézzel.
• Immunitás: ellenállók a földi világ fizikai betegségeivel szemben, szinte soha nem betegek, illetve az ember számára halálosnak számító mérgek is inkább rosszullétüket, mintsem halálukat okozná. A mentális jellegű bajokkal viszont nem ellenállók.
• Szellemlátás: ha szemük írisze vöröses-narancsos színbe vált, képesek érzékelni a szellemi lények jelenlétét. Bár látják őket, de a velük való kommunikációra alapvetően nem képesek. A szellemek mellett a démonokat is felismerik, azonban rangjukat és erőszintjüket nem képesek meghatározni.
• Angyalpenge: átlátnak a bájoló bűbájon, képesek megérinteni, megfogni és használni az angyali fémből készült tárgyakat. Beavatásuk után maguk is kapnak egy égi fémből kovácsolt fegyvert, amit nagy becsben tartanak, ugyanis ha elhagyják vagy tönkre teszik nem kapnak másikat.
• Varázsrúnák: az angyaloktól kapott erő tíz rúnában mutatkozik meg. Ha a jelet magukon viselik a rúna jellegétől függően különleges erőre tesznek szert. A varázsjelek növelhetik érzékeiket vagy erejüket, elrejthetnek és felfedhetnek dolgokat, láthatatlanná teheti őket, védelmet nyújthat a démoni vagy szellemi megszállástól vagy egyéb támadásoktól, általuk képesek a sebek gyógyítására, illetve segítik a nyomon követést és a kapcsolattartást az égiekkel. Bővebben itt.
• Bestia alak: HAMAROSAN, a kaland után!!!
A 11. rúna képessége, mely a vadász lelkében élő fenevadat hozza elő. A rúna aktív állapotában a vadász teste átalakul és olyan különböző plusz képességekre tesz szert az átalakulás idejére, mint pl. megnövekedett fizikai erő, ellenállóbb test, gyorsaság vagy élesebb érzékelés.
Megjegyzés: A képesség birtoklása nem automatikus, minden vadász karakternek át kell esnie az úgynevezett "barlangpróbán", mely során feléled a vadászban élő bestia.
- | - |
Árnyvadászok gyengeségei
Gyengeségek, amikkel minden árnyvadász karakter rendelkezik függetlenül attól milyen rangban van vagy hány éves?
• Halandóság: strapabíróbbak az embernél, tovább élnek és a betegségekkel szemben is ellenállóbbak, de nem halhatatlanok. Ki vannak téve az idő múlásának, a démoni elragadás és a megszállás veszélyeinek, életveszélyes sérüléseik pedig angyali segítség híján ahogy az embernél, úgy náluk is végzetesek lehetnek.
• Démonvér: a pokolvíz ugyan nincs rájuk hatással, de a démoni vér igen, valódi veszélyt viszont csak akkor jelent, ha az valamilyen módon a szervezetükbe jut, pl. egy seben át. Minél idősebb és erőteljesebb egy démon, vére annál erősebb reakciókat vált ki. Halálukat ugyan nem okozza, de legyengíti őket, rosszul lesznek tőle.
• Megszállás: a megszállás elleni rúna ugyan segít, hogy a tévelygők, a gyengébb vagy erősebb démonok ne költözhessenek bele testükbe és ne vehessék át felettük az irányítást, azonban a pokol legerősebbeitől ez sem véd meg igazán. A szimbólum csak az eskütétel után kerül rá a vadászra, így addig csak a strigaféle védelmi talizmánok nyújthatnak nekik valamiféle biztonságot a pokol lényeivel szemben.
• Halandóság: strapabíróbbak az embernél, tovább élnek és a betegségekkel szemben is ellenállóbbak, de nem halhatatlanok. Ki vannak téve az idő múlásának, a démoni elragadás és a megszállás veszélyeinek, életveszélyes sérüléseik pedig angyali segítség híján ahogy az embernél, úgy náluk is végzetesek lehetnek.
• Démonvér: a pokolvíz ugyan nincs rájuk hatással, de a démoni vér igen, valódi veszélyt viszont csak akkor jelent, ha az valamilyen módon a szervezetükbe jut, pl. egy seben át. Minél idősebb és erőteljesebb egy démon, vére annál erősebb reakciókat vált ki. Halálukat ugyan nem okozza, de legyengíti őket, rosszul lesznek tőle.
• Megszállás: a megszállás elleni rúna ugyan segít, hogy a tévelygők, a gyengébb vagy erősebb démonok ne költözhessenek bele testükbe és ne vehessék át felettük az irányítást, azonban a pokol legerősebbeitől ez sem véd meg igazán. A szimbólum csak az eskütétel után kerül rá a vadászra, így addig csak a strigaféle védelmi talizmánok nyújthatnak nekik valamiféle biztonságot a pokol lényeivel szemben.
- |
- Jól jegyezd meg ezt a nevet:Forrás
- Admin
- ADATLAPOM✦ Néhány fontos infó ✦
Karakteraktivitás :Tartózkodási hely :N/APlay by :Faceless - Kapcsolat
Vélemények
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|