Másik énem
✦ Multiváltó ✦
Felhasználónév:
Jelszó:
Üzenőfal
✦ Itt felejtett gondolatok ✦
Kedves vendégek!
Játékos karaktereink közül, akinek szüksége volt szerelmi szálra, testvérre, jókomára már hirdetett.
Hirdetéseiket itt találjátok:
Usereink keresettjei
Játékos karaktereink közül, akinek szüksége volt szerelmi szálra, testvérre, jókomára már hirdetett.
Hirdetéseiket itt találjátok:
Usereink keresettjei
Tollvonások
✦ Legfrissebb irományok ✦
Legend
✦ Fajok színei ✦
Angyal
Démon
Árnyvadász
Ember
Szellemlény
Tünde
Striga
ADMIN&NJK ♔
INAKTÍV
VILÁGUNK ADATAI
✦ Statisztika ✦
Legújabb felhasználó: Safiyyah Sorrengail
Jelenleg összesen 3303 hozzászólás olvasható. Összesen 27 regisztrált felhasználónk van.
4. Boszorkány kommunák
Element of Freedom
1 / 1 oldal  ❱❱ Forrás ❱❱ ⌛ 2022-11-12, 21:30
Boszorkány kommunák✦ Striga csoportok ✦
Általános bevezető
Egykoron a strigák jóval nagyobb hatalommal bírtak, de látva erejük nagyságát, a kommunák erejét és a bennük lakozó veszélyeket Glória varázserejük egy részét elragadta és a boszorkányadottságokat varázsládákba rejtve gondosan elzárta a világ elől.
A mágia már születésükkor jelen van, a boszorkányképességek egy része igen korán megmutatkozik, ezért erőmegkötő varázslatokkal fékezik erejüket az iskola megkezdéséig, amit olykor rúnákkal erősítenek. Egyes strigák vérvonalhoz kötött, nem tanulható (csak fejleszthető) adottságokkal születnek, mint pl. gyógyító vagy toxikus vér, elementál elemmozgató vagy holtébresztő erő. Belőlük rendszerint gyógyító, méregkeverő, elementál vagy nekromanta lesz. Másoknál a varázserő megléte érzékelhető, de nem tudni róluk előre, hogy felnőttként melyik mágiacsoportba kerülnek, ám nagy eséllyel követik családjaik hagyományait, ilyenek a szómágusok, idéző-démonűzők vagy animágusok.
A strigák számára fontos és elengedhetetlen a tanulás és a folyamatos önfejlesztés, hiszen csak így tehetnek szert minél nagyobb erőre. Tanulmányaik alatt széleskörű ismereteket szereznek, ez idő alatt teljesedik ki varázserejük, majd az iskola elvégzését követően a hét mágiacsoport egyikéhez csatlakoznak akár Boszorkányvölgyben élnek, akár azon kívül, mivel a kommunához tartozás egyet jelent hatalmuk fejlesztésével.
Boszorkányvölgy hét kommunája:
1. Gyógyítók (vérvonalhoz kötött)
2. Méregkeverők (vérvonalhoz kötött)
3. Idézők és démonűzők
4. Szómágus
5. Elementálok (vérvonalhoz kötött)
6. Animágus
7. Nekromanták (vérvonalhoz kötött)
Minden varázsközösségnek megvannak a maga szokásai, szabályai, de ezek nem mehetnek szembe sem Boszorkányvölgy, sem a klánok egyetemes szokásaival, törvényeivel. A kommunák elsődlegesen a körükbe tartozókat, másodsorban a völgyben élőket segítik. Jellemzően politikailag semlegességre törekvők, pl. nem foglalkoznak a tündékkel, a tündekérdésben sem foglalnak kommunaszinten állást. Ettől függetlenül tagjai lehetnek ellenzők vagy támogatók, de állásfoglalásukat a kommunánk kívül kell hagyniuk.
A kommunák élén egy-egy az adott mágiaágban kiemelkedő striga áll, aki a hat nagy klán valamelyikének tagja. Személyüket általában a három főboszorkány jelöli ki határozatlan időre. Csak olyan striga töltheti be a posztot, aki maga is az adott mágiacsoport tagja pl. gyógyító a gyógyítók kommunájának. Egyidejűleg más magas pozíciót nem tölthet ben (főboszorkány, klánvezér, klánon belüli magas rangok, vörös őrség parancsnoka). Ők felügyelik és irányítják az adott mágiacsoportot, gondoskodnak a csoporton belüli rendről, rendezik a csoporton belüli vitás kérdéseket, kapcsolatot tartanak a klánvezetőkkel és a főbanyákkal. Amennyiben a főboszorkányok úgy látják, hogy a jelöltek nem felelnek meg az elvárásoknak, úgy megbízásukat vissza is vonhatják és helyükre mást nevezhetnek ki. Az is előfordulhat, hogy a kommuna maga váltja le vezetőjét, amennyiben nem elégedettek a kijelölt személlyel, vagy akad egy nála alkalmasabb a posztra. A kommuna döntését a főboszorkányok rendszerint tiszteletben tartják és elfogadják.
A kommunaházak helyileg kivétel nélkül a főbanyák felügyelete alatt álló területeken találhatóak, Boszorkányvölgy centrumában, ezzel is erősítve a varázsközösségek pártatlanságát.
Jól jegyezd meg ezt a nevet:
Forrás
-
Admin
- ADATLAPOM✦ Néhány fontos infó ✦
Karakteraktivitás :
Tartózkodási hely : N/A
Play by : Faceless
-
Kapcsolat
Vélemények
  ❱❱ Forrás ❱❱ ⌛ 2022-11-15, 09:46
Boszorkány kommunák✦ Striga csoportok ✦
Gyógyítók
A Gyógyítók kommunája egyike a Méregkeverők és az Elementálok mellett a három legősibb varázsközösségnek.
Tagjai kiváló ismerői a gyógyfüveknek, orvosai a testi, lelki sebeknek, betegségeknek, jótékony befolyással bírnak a mentális problémákra, de hatalmuk nem korlátlan - maradandó testi sebek eltüntetésére, testrészek pótlására, gyógyíthatatlan betegségek megszűntetésére nem képesek, legfeljebb lefolyásukat lassíthatják, tüneteket enyhíthetnek, fájdalmakat csillapíthatnak. Pozitív mágiájukkal serkenthetik a regenerálódási folyamatokat. A gyógyító hatású növényekből főzeteket, kenőcsöket, elixíreket készítenek. Ismerik ugyan a mérgeket és a mérgező hatású növényeket, de belőlük kotyvalékokat ritkán kevernek, abban jártasabbak és eredményesebbek a méregkeverők. Érzékeik élesebbek, azok közül is leginkább szaglószervük a legkifinomultabb. Kivételes szaglással rendelkeznek, amit főként speciális tanulmányaik során fejlesztenek tökéletesre. Méreganyagfelismerő képességüknek köszönhetően rögtön megérzik a mérgező, káros és ártó hatású vegyületeket a környezetükben és az élő szervezetekben. Egyetlen szippantással megmondják, hogy pl. egyes bájitalok és varázsszerek, ételek vagy italok milyen összetevőkből állnak, és azt is, hogy melyik alkotóelem milyen arányban és mennyiségben van bennük. Vérük és könnyeik gyógyító hatásúak, emiatt gyakran használják fel keverékeik adalékaként. Gyógyító vérüknek köszönhetően gyorsabban gyógyulnak be saját testi sebeik is. Speciális tanulmányaik megkezdésekor élénkül fel, a tanulóévek alatt pedig folyamatosan erősödik, majd kommunába lépésük után válik igazán erőteljessé vérük jótékony, gyógyító hatása. Általánosságban mentális stabilitás és jó egészség jellemzi őket. Nyugtatóan ható aurával rendelkeznek, ezért közelükben múlik a rosszkedv és enyhül a fájdalomérzet. Ők maguk immúnisak mindenféle testi-lelki-mentális betegségre, de a mérgekkel szemben ugyanolyan védtelenek, mint bárki más.
[INAKTÍV - a ládanyitás után lesz játszható] Fájdalomérzékelés és felismerés képességével érzékelni tudják a közvetlen környezetükben lévők fájdalmát legyen szó testi vagy lelki fájdalomról, valamint felismerik annak forrását. Érintésre beazonosítják és megállapítják a sérülések és a betegségek típusait.
A gyógyító kommuna tagjai: elsősorban azok a strigák, akik a gyógyító vérvonalba születtek, azaz vérükben van a mágikus gyógyítás képessége (betegségekkel szembeni immunitás, gyógyító vér/könny, nyugtató aura). A csoporthoz csatlakozhat bárki, aki jártas a gyógyításban, a gyógyfüvek ismeretében, gyógyítószerek készítésében, azonban ha nem rendelkezik a vérhez kötődő gyógyító adottságokkal, úgy kevésbé lesz eredményes.
Kommunák könyve: gyógyítók
Jelenlegi vezetője: NJK (betölthető)
Hivatkozások: #gyógyítókommuna
Méregkeverők
A Méregkeverők kommunája egyike a Gyógyítók és az Elementálok mellett a három legősibb varázsközösségnek.
Ők elsősorban a növényi, állati és ásványi eredetű mérgek ismerői. Rendelkeznek a mérgező szerek, italok, főzetek, esszenciák készítésének széleskörű ismeretével. A méregkeverők nem csupán a mérgek kikeverésének elméleti és gyakorlati lépéseihez, hanem az ellenmérgek előállításához is kiválóan értenek. Olyan készítményeket is el tudnak készíteni, mely a súlyos mérgezési tüneteket semlegesítik vagy enyhítik, a mérgek hatását képesek csökkenteni. Érzékeik élesebbek, a csoport tagjai kivételesen kifinomult szaglással rendelkeznek, ezt speciális tanulmányaik során fejlesztik tökélyre. Méreganyagfelismerő képességüknek köszönhetően rögtön felismerik a mérgező, káros és ártó hatású vegyületeket a környezetükben és az élő szervezetekben. Azt is képesek megmondani egyetlen szippantásból, hogy egy bájital vagy más varázskészítmény milyen alkotóelemekből tevődik össze és azok milyen arányban / mennyiségben vannak jelen. Ételeik és italaik kapcsán is képesek ugyanerre. A méregkeverők vére és könnyei toxikusak. A mérgező hatás a speciális tanulmányaik megkezdésekor élénkül fel, a tanulóévek alatt folyamatosan erősödik, majd kommunába lépésük után válik igazán erőteljessé. Vérük színe is ekkor változik meg, válik fekete vagy méregzöld színűvé. Toxikus hatása miatt előszeretettel használják fel keverékeik adalékaként. Ők maguk immúnisak a mérgekre és a fizikai betegségek jelentős részére, de a mentális és lelki eredetű bajok ellen közel sem olyan védettek.
[INAKTÍV - a ládanyitás után lesz játszható] Szert tettek a méreganyagelvonás képességére, mely által képesek az ásványokból és az élő szervezetekből elvonni a mérgező anyagokat. A kivont ártalmas anyagokat magukba tudják szívni.
A méregkeverő kommuna tagjai: elsősorban azok a strigák, akik a méregkeverő vérvonalba születtek, azaz rendelkeznek a méregkeverők adottságaival, mint pl. a toxikus hatású vér vagy könnyek, vagy a mérgekkel, fizikai betegségekkel szembeni immunitás. A csoporthoz csatlakozhat tulajdonképpen bárki, aki jártas a mérgek és ellenmérgek készítésében, azonban ha nem birtokolja a vérhez kötődő adottságokat, úgy kevésbé lesz eredményes.
Kommunák könyve: méregkeverők
Jelenlegi vezetője: NJK (foglalásban)
Hivatkozások: #méregkeverőkommuna
Idézők és démonűzők
A hatodik kommuna. Az idézők és a démonűzők egykor egy közösséget alkottak, majd belső ellentétek miatt hosszú időn át külön varázsközösségként működtek, a közelmúltban azonban a két kommuna újra egyesült.
Megjegyzés: a karakterlapban jelölni szükséges, hogy a karakter idéző vagy démonűző képességei erősebbek!
Minden striga alapképessége, hogy érzékelje a szellemlényeket és telepátia útján kommunikáljon velük. A kommuna tagjai nem csak az emberi- vagy a varázsvilágban ragadtak lelkekkel tudnak kapcsolatot teremteni, de a Szellemvilágba távozottakkal is. Minél régebb óta tartózkodik egy lélek a túloldalon, annál nehezebben teremthető velük kapcsolat. Az igazán erős idéző-űzők a Szellemvilág lakóit is képesek ideiglenesen visszahívni. Marasztalásuk legfeljebb két telihold között eltelt ideig tart. A Szellemvilág szellemei telihold idején idézhetők meg, visszatérésük pedig a következő telihold éjszakán történik, de csak egy alkalommal szólíthatók vissza. Telihold idején képesek átjárót nyitni az élők és a szellemek világa között, hogy a megidézett szellem átkelhessen, de ők maguk nem tudnak átlépni a Szellemvilágba. A földön rekedt entitásokat energiáikkal magukhoz vonzhatják, megidézhetik, kiránthatják őket a láthatatlanságból. Idéző energiáikkal erőteret tudnak maguk köré vonni védelem gyanánt. Képességük nem csak a szellemi lényekre, de egyes démonokra is kiterjed, őket fizikailag is képesek lehetnek magukhoz hívni (Boszorkányvölgy területén kívül). Parancsolni viszont csak a gyengébb démonoknak tudnak. Ehhez a tudományhoz szorosan kötődik az eszközmágia. A völgy védőmágiája miatt démonidézésre csak a Boszorkányvölgyön kívül van lehetőségük!
A démonűző képességükkel elsődlegesen a démonok vagy szellemlények (tévelygők) által megszállt testekből űzik ki a megszálló entitást. A testből kiszabadított gyengébb démonokat (bűnterjesztő, démonkém, démonharcos) és a tévelygő szellemlényeket energiává alakítják át, amit saját testükbe olvasztanak, így az a mágiájuk részévé válik. Emiatt specializációjuk alatt védetté válnak a megszállás ellen. Testüket sem démon, sem szellemi lény nem lesz képes erővel birtokban venni. Az erősebbeket nem olvasztják magukba, egyszerűen csak kiűzik a halandó porhüvelyekből. Az igazán erős és gyakorlott démonűzők a lélekvadász szintű démonokat is csapdába ejthetik és vérmágia segítségével tárgyakba is zárhatják őket. Szellemlátó szemükkel megtanulják érzékelni a szellemlények mellett a démonokat is, ezért azonnal felismerik a megszállottakat vagy a húsvér testben járó pokolfajzatokat, de a pokollakók esetében démoni képességeik, démoni hierarchiában betöltött helyük beazonosítására nem képesek. Nem csak a testeket tisztítják meg a megszállóktól, de a démon- és szellemjárta helyeket is semlegesítik.
Az idéző és démonűző kommuna tagjai: bárki, de leginkább azok a strigák, akik nem születettek vérvonalhoz köthető adottságokkal és, akik képességeiket az idéző és démonűző ismeretek felé fejlesztenék.
Kommunák könyve: idézők és démonűzők
Jelenlegi vezetője: NJK (betölthető)
Hivatkozások: #idéző-démonűzőkommuna
Szómágusok
A hetedik és egyben a "legfiatalabb" mágiaág és kommuna.
A beszéddel űzött mágia tudói. Ráolvasnak, átkokat szórnak, rontást mondanak, illetve átkokat és rontásokat vesznek le/szüntetnek meg, továbbá kötéseket helyeznek el, erősítenek vagy törnek meg, áldást vagy jószerencsét küldenek az élőkre, védelmi varázslatokat bocsátanak a házakra, otthonokra. Ők a mágikus kötések és a varázsszavak mesterei, éppen ezért rajtuk nem fog semmiféle rosszindulatú varázslat (rosszvarázs immunitás): sem átok, sem rontás. A kötésjellegű varázslatokra egyedül ők képesek, amit speciális tanulmányaik során sajátítanak el. Erejüket alkalmazzák a varázserő kordában tartására is, pl. gyerekeknél a mágikus erő kontrollására. A szómágusok ismerői minden létező és a legtöbb valaha létezett nyelvnek (kiv. állati nyelvek és az ősi sárkánynyelv). Beszélik és megértik az adott nyelv írott szövegeit is. Képesek energiájukból védőfalat emelni, ami védelmet biztosít számukra a legtöbb fizikai támadással szemben. Rendszerint magukkal cipelnek egy bőrkötéses varázskönyvet, amibe varázslataikat jegyzik. A könyv önálló személyiség, ami szómágusához kötődik, attól a másodperctől, hogy az első tollvonását meghúzta benne. A varázskönyv is képes védelmi szerepet betölteni, védelmi pajzsot húzni strigája köré, ha veszélyt érez.
A szómágus kommuna tagjai: bárki, de leginkább azok a strigák, akik nem születettek vérvonalhoz köthető adottságokkal és, akik képességeiket a szómágia ismeretei felé fejlesztenék.
Kommunák könyve: szómágusok
Jelenlegi vezetője: NJK (betölthető)
Hivatkozások: #szómáguskommuna
Elementálok
Az Elementálok kommunája egyike a Méregkeverők és a Gyógyítók mellett a három legősibb varázsközösségnek.
Velük született adottságuk, hogy képesek uralkodni a négy őselem (tűz, víz, föld, levegő) valamelyike felett. Eleinte mindegyik elemre befolyással bírnak, viszont közülük csak egy lesz az, amire varázserejük koncentrálódik és ezt űzik majd életük végéig. Ez szabadon választható. Általánosságban akaratuk szerint: a gondolat erejével vagy egyetlen kézmozdulatukkal irányítják, formálják, átalakítják, manipulálhatják a választott elemet. [Érdekesség, hogy minden évszázadban születik egy gyermek az Azúrhold idején, aki felnőttként mind a négy őselem irányításában egyformán kiválónak bizonyul, azonban kilétüket nagy titok övezi. Róluk bővebben >> itt olvasható.]
Az elementál tanulók specializációjuk harmadik évkezdése előtt, nagyjából 12 éves koruk környékén átesnek egy elemválasztó ceremónián, ahol hivatalosan kiválasztják a fő elemüket. Egy, az elemüket jelképező kehelyből kortyolnak, onnastól kezdve az lesz az elementál elemük és azt fejlesztik halálukig, a többi elem felett elvesztik minden befolyásukat (kiv. az Azúrgyermekek). A striga köznyelvben a tűz szelídítőjét szalamandernek, a vizek őrzőjét idrának, a szelek csillapítóját szilfnek, a föld oltalmazóját pedig zalgorinak nevezik.
Elemtípusok szerint:
1. Tűzelementálok: képességük alapja a pirokinézis, ami miatt képesek a spontán tűzgyújtásra, a lángok irányítására, befolyásolására, formálására, manipulálására. Adottságuk része a hőmanipuláció, vagyis szabályozni tudják a tűz nagyságát, hatótávolágát, hőmérsékletét és intenzitásának erejét (növelni, csökkenteni), illetve képesek a füst keltésére. A szalamanderek hőállóssággal is bírnak, vagyis saját mágikus lángjaik nem okoznak rajtuk semmiféle testi sérülést. Lángmanipulációval akaratuk szerint formálni tudják a lángokat, támadáskor pl. tüzes gömböket, lángcsóvákat vagy nyilakat formálhatnak lángjakból. Testük körül tüzes aurát hozhatnak létre, illetve lángoló tűzoszlopot, tűzgyűrűt vagy pajzsot emelhetnek maguk elé/köré a támadások elhárítására, kivédésére. A gyakorlott tűzmágusok (150+) birtokolják a lángok közötti légzés képességét, vagyis a forró levegő belélegzése nem okoz számukra problémát. Emellett a tűzfújásra is képesek, azaz leheletüket lángokká alakíthatják. A tapasztalt strigák birtokolják (250+) a tűzelnyelés technikáját is, vagyis a lángok méreteitől függően képesek saját testükbe szívni a tűz erejét (kiv. a démontüzet vagy az angyaltüzet), viszont ezt ritkán és csak indokolt esetekben alkalmazzák veszélyessége miatt.
2. Vízelementálok: képességük alapja a hidrokinézis, amely képessé teszi őket a víz irányására, befolyásolására, formálására, manipulálására. Adottságuk része a hőmanipuláció is, vagyis szabályozni tudják a víz hőmérsékletet (növelni, csökkenteni), a vizes közeget dermesztő hideggé, vagy tűzforróvá tehetik, párát vagy ködöt is létre tudnak hozni. Érzékelni tudják a talaj alatti vizeket, vízfakasztó erejükkel pedig felszínre tudják hozni, ugyanígy képesek elvonni a nedvességet a felhőkből is. Támadásokra pl. vízgömböket, vízsugarakat, hullámokat, vízörvényeket, a támadások kivédésére / hárítására pedig pl. vízoszlopot, vízgyűrűt vagy pajzsszerű vízfalat hozhatnak létre. A gyakorlott vízmágusok (150+) birtokolják a víz alatti légzés képességét, így a víz alatt akár egy teljes órát is eltölthetnek egyetlen levegővétellel.
Amire NEM képesek: vízelvonás az élő szervezetekből és a fagyasztás.
3. Földelementálok: képességük alapja a geokinézis, mellyel képesek a földmozgások előidézésére, földrengések keltésére, a föld elem irányítására, befolyásolására, formálására, manipulálására. Képesek a földfelszín alakítására pl. lavinákat indíthatnak, szakadékokat vagy dombokat, kisebb hegyszerű kiemelkedéseket hozhatnak létre. Támadásoknál pl. föld lövedékeket (talajból kiemelt ékszerű, tömbszerű földdarabok), a támadások hárítására / kivédésére pedig pl. kőből vagy földből oszlopokat, pajzsszerű falakat hozhatnak létre. A gyakorlott földmágusok (150+) birtokolják a föld alatti légzés képességét, vagyis a földréteg alá kerülve nem kell tartaniuk a fulladástól.
Amire NEM képesek: a talajszerkezet átalakítása (szikla-homok-por) és a föld gravitációs erejének manipulálása!
4. Levegő elementálok: képességük alapja az aerokinézis, vagyis képesek a szélkeltésre, viharos erősségű szelek generálására, a levegő mozgatására, irányítására, befolyásolására, formálására, manipulálására. Adottságuk része a hőmanipuláció is, vagyis szabályozni tudják a levegő hőmérsékletét (növelni, csökkenteni), a légkört dermesztő hideggé vagy fullasztó meleggé tehetik, párát vagy ködöt is létre tudnak hozni. Támadásokra pl. léggömböket, szélörvényeket, a támadások kivédésére / hárítására pedig pl. szélfalat, légoszlopot vagy pajzsszerű levegőburkot hozhatnak létre. A gyakorlott szélmágusok (150+) birtokolják a komplex légzés képességét, vagyis a tűzforró, a jéghideg vagy az oxigénhiányos levegő nem okoz számukra fulladást. Emellett a légfújásra is képesek, azaz leheletüket erősebb széllökéssé alakíthatják.
Amire NEM képesek: viharok keltése, az időjárás manipulálása és a levegő kémiai-vegyi összetételének megváltoztatása!
Megjegyzés: Minél idősebb és tapasztaltabb az elementál striga, illetve minél közelebb áll az ősi elementál vérvonalakhoz, űzött elemét annál magabiztosabban és nagyobb hatékonysággal képes uralni. Érzelmi állapotuk nagy hatással van erejükre. Könnyedén kapcsolódnak rá a pozitív energiákra éppúgy, mint a negatívakra.
FONTOS, hogy az elementálok az elemek segítségével gyógyításra és teleportálásra NEM képesek! Az azúrok ezen felül az elemek kombinálására sem. Esetükben igen megterhelő az elemek közötti váltás, ha egymás után két eltérő elemhez kötődő technikát alkalmaznak, erejük kimerül.
Az elementál kommuna tagjai: csakis azok a strigák, akik az elementál vérvonalba születtek, azaz vérükben van az elemek irányításának képessége.
Kommunák könyve: elementálok
Jelenlegi vezetője: @Callum Cross
Hivatkozások: #elementálkommuna
Animágusok
Az ötödik legrégebbi kommuna, ami kevéssel az Idéző és Démonűző kommuna előtt jött létre.
Az animágia használatával minden striga alapjáraton kettő tetszőlegesen megválasztott állati alak felvételére képes. Az animágusok viszont bármelyik állat alakját magukra tudják ölteni (kiv. kihalt állatok, NJK lények és sárkányok). Az animágia használata alatt más strigaképességek inaktívak, ugyanakkor démoni megszállástól védettek. Akaratuk szerint bármikor átalakulhatnak, ilyenkor átveszik az állat képességeit (pl. madárként repülnek vagy farkasként kiváló a szaglásuk). Mindeközben megőrzik tudatukat, tiszta gondolkodásra és megfontolt döntésekre képesek, illetve az animágiát használókkal szemben az animágusok állati küllemükben is értik és beszélik az emberi nyelvet. Gyakorlottságuktól függően néhány órától akár napokon keresztül is állatbőrben tudnak maradni. Fontos, hogy a striganők várandósságuk kilenc hónapja alatt animágiájuk inaktív, nem képesek átalakulni. Az animágusok értik és beszélik az állatok nyelvét, ezt specializációjuk alatt sajátítják el. Minden olyan fajjal kommunikálni tudnak, aminek alakját korábban legalább egyszer magukra öltötték. Telepatikus kapcsolatot tudnak teremteni velük, ilyenkor az adott állat érzékein keresztül képesek érzékelni a teret. Nyugtató aurával is rendelkeznek, ez főként az állatokra van hatással. Közelségükre az állatok megnyugszanak, múlik a félelemérzetük.
[Ládanyitás óta aktív, játszható képesség - 2023/10/15]
Birtokában vannak az állati befolyásolás képességének is. Módjukban áll a befolyásuk alá vonni egy-egy állatot vagy állatok egy kisebb csoportját, akik az animágus akarata szerint cselekednek. A ráhatás mértéke és ideje az animágus erejétől és tapasztaltságától függ. Képességeik egyszerre, egyidőben, egyfajta állattípusra terjednek ki, (jelenleg) nem tudnak különféle állatfajokat egyszerre irányítani. Erejük nem terjed ki a sárkányok (NJK) fajára. Szert tettek a méretnövelés képességére is, ami lehetővé teszi, hogy az eredeti, természetben előforduló állat méreteinél valamivel nagyobb méreteket öltsenek magukra.
Az animágus kommuna tagjai: bárki, de leginkább azok a strigák, akik nem születettek vérvonalhoz köthető adottságokkal.
Kommunák könyve: animágusok
Jelenlegi vezetője: NJK (betölthető)
Hivatkozások: #animáguskommuna
Nekromanták
A negyedik legrégebbi kommuna, ami a Méregkeverők mágiacsoportjából önállósult, miután a közösség egy része felfedezte a nekromancia erejét.
Holtidézők. Az elhunytak emlékeinek és a régi titkok kutatói. Képesek a halottak, a halál, a halál-erő és/vagy a lelkek manipulálására. Energiáikkal ideiglenesen újra tudják alkotni / helyre tudják állítani az elporladt csontokat / porhüvelyeket, a csontvázat, a halott testet is képesek mozgásra és beszédre bírni, elsősorban azért, hogy információhoz jussanak, másodsorban, hogy ideig-óráig szolgálatukba állítsák őket. Életre hívhatnak elhunyt embert, árnyvadászt, strigát vagy tündét, illetve állatokat (kiv. sárkányt). Beszélik a holtak nyelvét, adottságuk része a halálérzékelés. Képesek megérezni a halál energiáit, észlelni az elmúlás eljövetelét, érzékelik a földben nyugvó maradványokat, bármilyen mélyen is legyenek. Ezeket mágiájukkal magukhoz tudják hívni a föld alól is. Ránézésre megállapítják a halál pontos idejét és annak körülményeit is, ahogy azt is ha egy élőt halálközeli élmény ért. Tárgy- és emlékolvasó képességük miatt képesek a visszatekintésre. Ezeken keresztül láthatják a halotthoz, valamint egy-egy tárgyhoz kötődő múltbéli emlékeket. A tárgyakat megérintve víziószerű látomásokban, élményszerűen élik át az azokhoz kapcsolódó eseményeket, általában az elhunyt szemén át. Nem csak egy halott életre keltésére, hanem tömeges feltámasztásra is képesek. Minél gyakorlottabb egy nekromanta, annál több test felett képes kiterjeszteni a hatalmát. A feltámasztottak felett korlátlan befolyással bírnak, nekik nincs saját akaratuk, így vakon engedelmeskednek a holtkeltőjüknek. A strigalélek a halál beálltát követően még három napig a halál és az élet közötti mezsgyén kóborol, mielőtt átlépne a Szellemvilágba. A nekromanta energiáival a holttest mellett a lélekkereséssel képes rá, hogy megtalálja a testhez tartozó lelket és magához hívja azt. Hatalmuk ugyanakkor nem határtalan, tartós feltámasztásra és az élet visszaadására jelenleg nem képesek. Holttámasztó varázslatuk csak a lélek porhüvelyével vagy annak egy darabjával működik, ezek hiányában, csupán a megboldogult kegytárgyaival ideiglenesen sem éleszthetők fel. Idézésükkor gyakran alkalmaznak nekromanta idéző köröket és vérmágiát, ami felerősíti és hatásosabbá teszi varázslataikat.
[Ládanyitás óta aktív, játszható képesség - 2023/10/15]
Képesek a lélekfogásra és átjáró nyitásával szellemvilági átjárásra. Hatalmukban áll elhagyni az élők világát és átlépni a szellemekébe fizikailag is. Ott tartózkodásuk alatt testük ideiglenesen alkalmazkodik a másvilági körülményekhez és holtszerűvé válik. A Szellemvilág lakóit, azaz árnyvadászból, emberből vagy strigából vált másvilági szellemeket vissza tudják rántani az élők síkjára (a varázsvilágba vagy a halandók világába). A visszahozottak az ittragadott lelkekhez hasonlóan szellemi formában léteznek, de csak addig van maradásuk, míg a nekromanta vissza nem küldi őket. Adottságuk része az is, hogy a haldoklók lelkét porhüvelyükben tartsák egy rövid ideig, lassítsák vagy elnyújtsák a halál beálltának idejét.
A nekromanta kommuna tagjai: azok a strigák, akik a nekromanta vérvonalba születtek, azaz vérükben van, hogy képesek érzékelni a lélekenergiákat és mágiájukkal életre keltik a holtakat.
Kommunák könyve: nekromanták
Jelenlegi vezetője: Adolfina Pesadillas (NJK)
Hivatkozások: #nekromantakommuna
Hivatkozások
Jól jegyezd meg ezt a nevet:
Forrás
-
Admin
- ADATLAPOM✦ Néhány fontos infó ✦
Karakteraktivitás :
Tartózkodási hely : N/A
Play by : Faceless
-
Kapcsolat
Vélemények
1 / 1 oldal
4. Boszorkány kommunák
Element of Freedom
1 / 1 oldal
  ❱❱
Forrás
❱❱⌛ 2022-11-12, 21:30
Boszorkány kommunák
✦ Striga csoportok ✦
Általános bevezető
Egykoron a strigák jóval nagyobb hatalommal bírtak, de látva erejük nagyságát, a kommunák erejét és a bennük lakozó veszélyeket Glória varázserejük egy részét elragadta és a boszorkányadottságokat varázsládákba rejtve gondosan elzárta a világ elől.
A mágia már születésükkor jelen van, a boszorkányképességek egy része igen korán megmutatkozik, ezért erőmegkötő varázslatokkal fékezik erejüket az iskola megkezdéséig, amit olykor rúnákkal erősítenek. Egyes strigák vérvonalhoz kötött, nem tanulható (csak fejleszthető) adottságokkal születnek, mint pl. gyógyító vagy toxikus vér, elementál elemmozgató vagy holtébresztő erő. Belőlük rendszerint gyógyító, méregkeverő, elementál vagy nekromanta lesz. Másoknál a varázserő megléte érzékelhető, de nem tudni róluk előre, hogy felnőttként melyik mágiacsoportba kerülnek, ám nagy eséllyel követik családjaik hagyományait, ilyenek a szómágusok, idéző-démonűzők vagy animágusok.
A strigák számára fontos és elengedhetetlen a tanulás és a folyamatos önfejlesztés, hiszen csak így tehetnek szert minél nagyobb erőre. Tanulmányaik alatt széleskörű ismereteket szereznek, ez idő alatt teljesedik ki varázserejük, majd az iskola elvégzését követően a hét mágiacsoport egyikéhez csatlakoznak akár Boszorkányvölgyben élnek, akár azon kívül, mivel a kommunához tartozás egyet jelent hatalmuk fejlesztésével.
Boszorkányvölgy hét kommunája:
1. Gyógyítók (vérvonalhoz kötött)
2. Méregkeverők (vérvonalhoz kötött)
3. Idézők és démonűzők
4. Szómágus
5. Elementálok (vérvonalhoz kötött)
6. Animágus
7. Nekromanták (vérvonalhoz kötött)
Minden varázsközösségnek megvannak a maga szokásai, szabályai, de ezek nem mehetnek szembe sem Boszorkányvölgy, sem a klánok egyetemes szokásaival, törvényeivel. A kommunák elsődlegesen a körükbe tartozókat, másodsorban a völgyben élőket segítik. Jellemzően politikailag semlegességre törekvők, pl. nem foglalkoznak a tündékkel, a tündekérdésben sem foglalnak kommunaszinten állást. Ettől függetlenül tagjai lehetnek ellenzők vagy támogatók, de állásfoglalásukat a kommunánk kívül kell hagyniuk.
A kommunák élén egy-egy az adott mágiaágban kiemelkedő striga áll, aki a hat nagy klán valamelyikének tagja. Személyüket általában a három főboszorkány jelöli ki határozatlan időre. Csak olyan striga töltheti be a posztot, aki maga is az adott mágiacsoport tagja pl. gyógyító a gyógyítók kommunájának. Egyidejűleg más magas pozíciót nem tölthet ben (főboszorkány, klánvezér, klánon belüli magas rangok, vörös őrség parancsnoka). Ők felügyelik és irányítják az adott mágiacsoportot, gondoskodnak a csoporton belüli rendről, rendezik a csoporton belüli vitás kérdéseket, kapcsolatot tartanak a klánvezetőkkel és a főbanyákkal. Amennyiben a főboszorkányok úgy látják, hogy a jelöltek nem felelnek meg az elvárásoknak, úgy megbízásukat vissza is vonhatják és helyükre mást nevezhetnek ki. Az is előfordulhat, hogy a kommuna maga váltja le vezetőjét, amennyiben nem elégedettek a kijelölt személlyel, vagy akad egy nála alkalmasabb a posztra. A kommuna döntését a főboszorkányok rendszerint tiszteletben tartják és elfogadják.
A kommunaházak helyileg kivétel nélkül a főbanyák felügyelete alatt álló területeken találhatóak, Boszorkányvölgy centrumában, ezzel is erősítve a varázsközösségek pártatlanságát.
A mágia már születésükkor jelen van, a boszorkányképességek egy része igen korán megmutatkozik, ezért erőmegkötő varázslatokkal fékezik erejüket az iskola megkezdéséig, amit olykor rúnákkal erősítenek. Egyes strigák vérvonalhoz kötött, nem tanulható (csak fejleszthető) adottságokkal születnek, mint pl. gyógyító vagy toxikus vér, elementál elemmozgató vagy holtébresztő erő. Belőlük rendszerint gyógyító, méregkeverő, elementál vagy nekromanta lesz. Másoknál a varázserő megléte érzékelhető, de nem tudni róluk előre, hogy felnőttként melyik mágiacsoportba kerülnek, ám nagy eséllyel követik családjaik hagyományait, ilyenek a szómágusok, idéző-démonűzők vagy animágusok.
A strigák számára fontos és elengedhetetlen a tanulás és a folyamatos önfejlesztés, hiszen csak így tehetnek szert minél nagyobb erőre. Tanulmányaik alatt széleskörű ismereteket szereznek, ez idő alatt teljesedik ki varázserejük, majd az iskola elvégzését követően a hét mágiacsoport egyikéhez csatlakoznak akár Boszorkányvölgyben élnek, akár azon kívül, mivel a kommunához tartozás egyet jelent hatalmuk fejlesztésével.
Boszorkányvölgy hét kommunája:
1. Gyógyítók (vérvonalhoz kötött)
2. Méregkeverők (vérvonalhoz kötött)
3. Idézők és démonűzők
4. Szómágus
5. Elementálok (vérvonalhoz kötött)
6. Animágus
7. Nekromanták (vérvonalhoz kötött)
Minden varázsközösségnek megvannak a maga szokásai, szabályai, de ezek nem mehetnek szembe sem Boszorkányvölgy, sem a klánok egyetemes szokásaival, törvényeivel. A kommunák elsődlegesen a körükbe tartozókat, másodsorban a völgyben élőket segítik. Jellemzően politikailag semlegességre törekvők, pl. nem foglalkoznak a tündékkel, a tündekérdésben sem foglalnak kommunaszinten állást. Ettől függetlenül tagjai lehetnek ellenzők vagy támogatók, de állásfoglalásukat a kommunánk kívül kell hagyniuk.
A kommunák élén egy-egy az adott mágiaágban kiemelkedő striga áll, aki a hat nagy klán valamelyikének tagja. Személyüket általában a három főboszorkány jelöli ki határozatlan időre. Csak olyan striga töltheti be a posztot, aki maga is az adott mágiacsoport tagja pl. gyógyító a gyógyítók kommunájának. Egyidejűleg más magas pozíciót nem tölthet ben (főboszorkány, klánvezér, klánon belüli magas rangok, vörös őrség parancsnoka). Ők felügyelik és irányítják az adott mágiacsoportot, gondoskodnak a csoporton belüli rendről, rendezik a csoporton belüli vitás kérdéseket, kapcsolatot tartanak a klánvezetőkkel és a főbanyákkal. Amennyiben a főboszorkányok úgy látják, hogy a jelöltek nem felelnek meg az elvárásoknak, úgy megbízásukat vissza is vonhatják és helyükre mást nevezhetnek ki. Az is előfordulhat, hogy a kommuna maga váltja le vezetőjét, amennyiben nem elégedettek a kijelölt személlyel, vagy akad egy nála alkalmasabb a posztra. A kommuna döntését a főboszorkányok rendszerint tiszteletben tartják és elfogadják.
A kommunaházak helyileg kivétel nélkül a főbanyák felügyelete alatt álló területeken találhatóak, Boszorkányvölgy centrumában, ezzel is erősítve a varázsközösségek pártatlanságát.
- Jól jegyezd meg ezt a nevet:Forrás
- Admin
- ADATLAPOM✦ Néhány fontos infó ✦
Karakteraktivitás :Tartózkodási hely :N/APlay by :Faceless - Kapcsolat
Vélemények
  ❱❱
Forrás
❱❱⌛ 2022-11-15, 09:46
Boszorkány kommunák
✦ Striga csoportok ✦
Gyógyítók
A Gyógyítók kommunája egyike a Méregkeverők és az Elementálok mellett a három legősibb varázsközösségnek.
Tagjai kiváló ismerői a gyógyfüveknek, orvosai a testi, lelki sebeknek, betegségeknek, jótékony befolyással bírnak a mentális problémákra, de hatalmuk nem korlátlan - maradandó testi sebek eltüntetésére, testrészek pótlására, gyógyíthatatlan betegségek megszűntetésére nem képesek, legfeljebb lefolyásukat lassíthatják, tüneteket enyhíthetnek, fájdalmakat csillapíthatnak. Pozitív mágiájukkal serkenthetik a regenerálódási folyamatokat. A gyógyító hatású növényekből főzeteket, kenőcsöket, elixíreket készítenek. Ismerik ugyan a mérgeket és a mérgező hatású növényeket, de belőlük kotyvalékokat ritkán kevernek, abban jártasabbak és eredményesebbek a méregkeverők. Érzékeik élesebbek, azok közül is leginkább szaglószervük a legkifinomultabb. Kivételes szaglással rendelkeznek, amit főként speciális tanulmányaik során fejlesztenek tökéletesre. Méreganyagfelismerő képességüknek köszönhetően rögtön megérzik a mérgező, káros és ártó hatású vegyületeket a környezetükben és az élő szervezetekben. Egyetlen szippantással megmondják, hogy pl. egyes bájitalok és varázsszerek, ételek vagy italok milyen összetevőkből állnak, és azt is, hogy melyik alkotóelem milyen arányban és mennyiségben van bennük. Vérük és könnyeik gyógyító hatásúak, emiatt gyakran használják fel keverékeik adalékaként. Gyógyító vérüknek köszönhetően gyorsabban gyógyulnak be saját testi sebeik is. Speciális tanulmányaik megkezdésekor élénkül fel, a tanulóévek alatt pedig folyamatosan erősödik, majd kommunába lépésük után válik igazán erőteljessé vérük jótékony, gyógyító hatása. Általánosságban mentális stabilitás és jó egészség jellemzi őket. Nyugtatóan ható aurával rendelkeznek, ezért közelükben múlik a rosszkedv és enyhül a fájdalomérzet. Ők maguk immúnisak mindenféle testi-lelki-mentális betegségre, de a mérgekkel szemben ugyanolyan védtelenek, mint bárki más.
[INAKTÍV - a ládanyitás után lesz játszható] Fájdalomérzékelés és felismerés képességével érzékelni tudják a közvetlen környezetükben lévők fájdalmát legyen szó testi vagy lelki fájdalomról, valamint felismerik annak forrását. Érintésre beazonosítják és megállapítják a sérülések és a betegségek típusait.
A gyógyító kommuna tagjai: elsősorban azok a strigák, akik a gyógyító vérvonalba születtek, azaz vérükben van a mágikus gyógyítás képessége (betegségekkel szembeni immunitás, gyógyító vér/könny, nyugtató aura). A csoporthoz csatlakozhat bárki, aki jártas a gyógyításban, a gyógyfüvek ismeretében, gyógyítószerek készítésében, azonban ha nem rendelkezik a vérhez kötődő gyógyító adottságokkal, úgy kevésbé lesz eredményes.
Kommunák könyve: gyógyítók
Jelenlegi vezetője: NJK (betölthető)
Hivatkozások: #gyógyítókommuna
Tagjai kiváló ismerői a gyógyfüveknek, orvosai a testi, lelki sebeknek, betegségeknek, jótékony befolyással bírnak a mentális problémákra, de hatalmuk nem korlátlan - maradandó testi sebek eltüntetésére, testrészek pótlására, gyógyíthatatlan betegségek megszűntetésére nem képesek, legfeljebb lefolyásukat lassíthatják, tüneteket enyhíthetnek, fájdalmakat csillapíthatnak. Pozitív mágiájukkal serkenthetik a regenerálódási folyamatokat. A gyógyító hatású növényekből főzeteket, kenőcsöket, elixíreket készítenek. Ismerik ugyan a mérgeket és a mérgező hatású növényeket, de belőlük kotyvalékokat ritkán kevernek, abban jártasabbak és eredményesebbek a méregkeverők. Érzékeik élesebbek, azok közül is leginkább szaglószervük a legkifinomultabb. Kivételes szaglással rendelkeznek, amit főként speciális tanulmányaik során fejlesztenek tökéletesre. Méreganyagfelismerő képességüknek köszönhetően rögtön megérzik a mérgező, káros és ártó hatású vegyületeket a környezetükben és az élő szervezetekben. Egyetlen szippantással megmondják, hogy pl. egyes bájitalok és varázsszerek, ételek vagy italok milyen összetevőkből állnak, és azt is, hogy melyik alkotóelem milyen arányban és mennyiségben van bennük. Vérük és könnyeik gyógyító hatásúak, emiatt gyakran használják fel keverékeik adalékaként. Gyógyító vérüknek köszönhetően gyorsabban gyógyulnak be saját testi sebeik is. Speciális tanulmányaik megkezdésekor élénkül fel, a tanulóévek alatt pedig folyamatosan erősödik, majd kommunába lépésük után válik igazán erőteljessé vérük jótékony, gyógyító hatása. Általánosságban mentális stabilitás és jó egészség jellemzi őket. Nyugtatóan ható aurával rendelkeznek, ezért közelükben múlik a rosszkedv és enyhül a fájdalomérzet. Ők maguk immúnisak mindenféle testi-lelki-mentális betegségre, de a mérgekkel szemben ugyanolyan védtelenek, mint bárki más.
[INAKTÍV - a ládanyitás után lesz játszható] Fájdalomérzékelés és felismerés képességével érzékelni tudják a közvetlen környezetükben lévők fájdalmát legyen szó testi vagy lelki fájdalomról, valamint felismerik annak forrását. Érintésre beazonosítják és megállapítják a sérülések és a betegségek típusait.
A gyógyító kommuna tagjai: elsősorban azok a strigák, akik a gyógyító vérvonalba születtek, azaz vérükben van a mágikus gyógyítás képessége (betegségekkel szembeni immunitás, gyógyító vér/könny, nyugtató aura). A csoporthoz csatlakozhat bárki, aki jártas a gyógyításban, a gyógyfüvek ismeretében, gyógyítószerek készítésében, azonban ha nem rendelkezik a vérhez kötődő gyógyító adottságokkal, úgy kevésbé lesz eredményes.
Kommunák könyve: gyógyítók
Jelenlegi vezetője: NJK (betölthető)
Hivatkozások: #gyógyítókommuna
Méregkeverők
A Méregkeverők kommunája egyike a Gyógyítók és az Elementálok mellett a három legősibb varázsközösségnek.
Ők elsősorban a növényi, állati és ásványi eredetű mérgek ismerői. Rendelkeznek a mérgező szerek, italok, főzetek, esszenciák készítésének széleskörű ismeretével. A méregkeverők nem csupán a mérgek kikeverésének elméleti és gyakorlati lépéseihez, hanem az ellenmérgek előállításához is kiválóan értenek. Olyan készítményeket is el tudnak készíteni, mely a súlyos mérgezési tüneteket semlegesítik vagy enyhítik, a mérgek hatását képesek csökkenteni. Érzékeik élesebbek, a csoport tagjai kivételesen kifinomult szaglással rendelkeznek, ezt speciális tanulmányaik során fejlesztik tökélyre. Méreganyagfelismerő képességüknek köszönhetően rögtön felismerik a mérgező, káros és ártó hatású vegyületeket a környezetükben és az élő szervezetekben. Azt is képesek megmondani egyetlen szippantásból, hogy egy bájital vagy más varázskészítmény milyen alkotóelemekből tevődik össze és azok milyen arányban / mennyiségben vannak jelen. Ételeik és italaik kapcsán is képesek ugyanerre. A méregkeverők vére és könnyei toxikusak. A mérgező hatás a speciális tanulmányaik megkezdésekor élénkül fel, a tanulóévek alatt folyamatosan erősödik, majd kommunába lépésük után válik igazán erőteljessé. Vérük színe is ekkor változik meg, válik fekete vagy méregzöld színűvé. Toxikus hatása miatt előszeretettel használják fel keverékeik adalékaként. Ők maguk immúnisak a mérgekre és a fizikai betegségek jelentős részére, de a mentális és lelki eredetű bajok ellen közel sem olyan védettek.
[INAKTÍV - a ládanyitás után lesz játszható] Szert tettek a méreganyagelvonás képességére, mely által képesek az ásványokból és az élő szervezetekből elvonni a mérgező anyagokat. A kivont ártalmas anyagokat magukba tudják szívni.
A méregkeverő kommuna tagjai: elsősorban azok a strigák, akik a méregkeverő vérvonalba születtek, azaz rendelkeznek a méregkeverők adottságaival, mint pl. a toxikus hatású vér vagy könnyek, vagy a mérgekkel, fizikai betegségekkel szembeni immunitás. A csoporthoz csatlakozhat tulajdonképpen bárki, aki jártas a mérgek és ellenmérgek készítésében, azonban ha nem birtokolja a vérhez kötődő adottságokat, úgy kevésbé lesz eredményes.
Kommunák könyve: méregkeverők
Jelenlegi vezetője: NJK (foglalásban)
Hivatkozások: #méregkeverőkommuna
Ők elsősorban a növényi, állati és ásványi eredetű mérgek ismerői. Rendelkeznek a mérgező szerek, italok, főzetek, esszenciák készítésének széleskörű ismeretével. A méregkeverők nem csupán a mérgek kikeverésének elméleti és gyakorlati lépéseihez, hanem az ellenmérgek előállításához is kiválóan értenek. Olyan készítményeket is el tudnak készíteni, mely a súlyos mérgezési tüneteket semlegesítik vagy enyhítik, a mérgek hatását képesek csökkenteni. Érzékeik élesebbek, a csoport tagjai kivételesen kifinomult szaglással rendelkeznek, ezt speciális tanulmányaik során fejlesztik tökélyre. Méreganyagfelismerő képességüknek köszönhetően rögtön felismerik a mérgező, káros és ártó hatású vegyületeket a környezetükben és az élő szervezetekben. Azt is képesek megmondani egyetlen szippantásból, hogy egy bájital vagy más varázskészítmény milyen alkotóelemekből tevődik össze és azok milyen arányban / mennyiségben vannak jelen. Ételeik és italaik kapcsán is képesek ugyanerre. A méregkeverők vére és könnyei toxikusak. A mérgező hatás a speciális tanulmányaik megkezdésekor élénkül fel, a tanulóévek alatt folyamatosan erősödik, majd kommunába lépésük után válik igazán erőteljessé. Vérük színe is ekkor változik meg, válik fekete vagy méregzöld színűvé. Toxikus hatása miatt előszeretettel használják fel keverékeik adalékaként. Ők maguk immúnisak a mérgekre és a fizikai betegségek jelentős részére, de a mentális és lelki eredetű bajok ellen közel sem olyan védettek.
[INAKTÍV - a ládanyitás után lesz játszható] Szert tettek a méreganyagelvonás képességére, mely által képesek az ásványokból és az élő szervezetekből elvonni a mérgező anyagokat. A kivont ártalmas anyagokat magukba tudják szívni.
A méregkeverő kommuna tagjai: elsősorban azok a strigák, akik a méregkeverő vérvonalba születtek, azaz rendelkeznek a méregkeverők adottságaival, mint pl. a toxikus hatású vér vagy könnyek, vagy a mérgekkel, fizikai betegségekkel szembeni immunitás. A csoporthoz csatlakozhat tulajdonképpen bárki, aki jártas a mérgek és ellenmérgek készítésében, azonban ha nem birtokolja a vérhez kötődő adottságokat, úgy kevésbé lesz eredményes.
Kommunák könyve: méregkeverők
Jelenlegi vezetője: NJK (foglalásban)
Hivatkozások: #méregkeverőkommuna
Idézők és démonűzők
A hatodik kommuna. Az idézők és a démonűzők egykor egy közösséget alkottak, majd belső ellentétek miatt hosszú időn át külön varázsközösségként működtek, a közelmúltban azonban a két kommuna újra egyesült.
Megjegyzés: a karakterlapban jelölni szükséges, hogy a karakter idéző vagy démonűző képességei erősebbek!
Minden striga alapképessége, hogy érzékelje a szellemlényeket és telepátia útján kommunikáljon velük. A kommuna tagjai nem csak az emberi- vagy a varázsvilágban ragadtak lelkekkel tudnak kapcsolatot teremteni, de a Szellemvilágba távozottakkal is. Minél régebb óta tartózkodik egy lélek a túloldalon, annál nehezebben teremthető velük kapcsolat. Az igazán erős idéző-űzők a Szellemvilág lakóit is képesek ideiglenesen visszahívni. Marasztalásuk legfeljebb két telihold között eltelt ideig tart. A Szellemvilág szellemei telihold idején idézhetők meg, visszatérésük pedig a következő telihold éjszakán történik, de csak egy alkalommal szólíthatók vissza. Telihold idején képesek átjárót nyitni az élők és a szellemek világa között, hogy a megidézett szellem átkelhessen, de ők maguk nem tudnak átlépni a Szellemvilágba. A földön rekedt entitásokat energiáikkal magukhoz vonzhatják, megidézhetik, kiránthatják őket a láthatatlanságból. Idéző energiáikkal erőteret tudnak maguk köré vonni védelem gyanánt. Képességük nem csak a szellemi lényekre, de egyes démonokra is kiterjed, őket fizikailag is képesek lehetnek magukhoz hívni (Boszorkányvölgy területén kívül). Parancsolni viszont csak a gyengébb démonoknak tudnak. Ehhez a tudományhoz szorosan kötődik az eszközmágia. A völgy védőmágiája miatt démonidézésre csak a Boszorkányvölgyön kívül van lehetőségük!
A démonűző képességükkel elsődlegesen a démonok vagy szellemlények (tévelygők) által megszállt testekből űzik ki a megszálló entitást. A testből kiszabadított gyengébb démonokat (bűnterjesztő, démonkém, démonharcos) és a tévelygő szellemlényeket energiává alakítják át, amit saját testükbe olvasztanak, így az a mágiájuk részévé válik. Emiatt specializációjuk alatt védetté válnak a megszállás ellen. Testüket sem démon, sem szellemi lény nem lesz képes erővel birtokban venni. Az erősebbeket nem olvasztják magukba, egyszerűen csak kiűzik a halandó porhüvelyekből. Az igazán erős és gyakorlott démonűzők a lélekvadász szintű démonokat is csapdába ejthetik és vérmágia segítségével tárgyakba is zárhatják őket. Szellemlátó szemükkel megtanulják érzékelni a szellemlények mellett a démonokat is, ezért azonnal felismerik a megszállottakat vagy a húsvér testben járó pokolfajzatokat, de a pokollakók esetében démoni képességeik, démoni hierarchiában betöltött helyük beazonosítására nem képesek. Nem csak a testeket tisztítják meg a megszállóktól, de a démon- és szellemjárta helyeket is semlegesítik.
Az idéző és démonűző kommuna tagjai: bárki, de leginkább azok a strigák, akik nem születettek vérvonalhoz köthető adottságokkal és, akik képességeiket az idéző és démonűző ismeretek felé fejlesztenék.
Kommunák könyve: idézők és démonűzők
Jelenlegi vezetője: NJK (betölthető)
Hivatkozások: #idéző-démonűzőkommuna
Megjegyzés: a karakterlapban jelölni szükséges, hogy a karakter idéző vagy démonűző képességei erősebbek!
Minden striga alapképessége, hogy érzékelje a szellemlényeket és telepátia útján kommunikáljon velük. A kommuna tagjai nem csak az emberi- vagy a varázsvilágban ragadtak lelkekkel tudnak kapcsolatot teremteni, de a Szellemvilágba távozottakkal is. Minél régebb óta tartózkodik egy lélek a túloldalon, annál nehezebben teremthető velük kapcsolat. Az igazán erős idéző-űzők a Szellemvilág lakóit is képesek ideiglenesen visszahívni. Marasztalásuk legfeljebb két telihold között eltelt ideig tart. A Szellemvilág szellemei telihold idején idézhetők meg, visszatérésük pedig a következő telihold éjszakán történik, de csak egy alkalommal szólíthatók vissza. Telihold idején képesek átjárót nyitni az élők és a szellemek világa között, hogy a megidézett szellem átkelhessen, de ők maguk nem tudnak átlépni a Szellemvilágba. A földön rekedt entitásokat energiáikkal magukhoz vonzhatják, megidézhetik, kiránthatják őket a láthatatlanságból. Idéző energiáikkal erőteret tudnak maguk köré vonni védelem gyanánt. Képességük nem csak a szellemi lényekre, de egyes démonokra is kiterjed, őket fizikailag is képesek lehetnek magukhoz hívni (Boszorkányvölgy területén kívül). Parancsolni viszont csak a gyengébb démonoknak tudnak. Ehhez a tudományhoz szorosan kötődik az eszközmágia. A völgy védőmágiája miatt démonidézésre csak a Boszorkányvölgyön kívül van lehetőségük!
A démonűző képességükkel elsődlegesen a démonok vagy szellemlények (tévelygők) által megszállt testekből űzik ki a megszálló entitást. A testből kiszabadított gyengébb démonokat (bűnterjesztő, démonkém, démonharcos) és a tévelygő szellemlényeket energiává alakítják át, amit saját testükbe olvasztanak, így az a mágiájuk részévé válik. Emiatt specializációjuk alatt védetté válnak a megszállás ellen. Testüket sem démon, sem szellemi lény nem lesz képes erővel birtokban venni. Az erősebbeket nem olvasztják magukba, egyszerűen csak kiűzik a halandó porhüvelyekből. Az igazán erős és gyakorlott démonűzők a lélekvadász szintű démonokat is csapdába ejthetik és vérmágia segítségével tárgyakba is zárhatják őket. Szellemlátó szemükkel megtanulják érzékelni a szellemlények mellett a démonokat is, ezért azonnal felismerik a megszállottakat vagy a húsvér testben járó pokolfajzatokat, de a pokollakók esetében démoni képességeik, démoni hierarchiában betöltött helyük beazonosítására nem képesek. Nem csak a testeket tisztítják meg a megszállóktól, de a démon- és szellemjárta helyeket is semlegesítik.
Az idéző és démonűző kommuna tagjai: bárki, de leginkább azok a strigák, akik nem születettek vérvonalhoz köthető adottságokkal és, akik képességeiket az idéző és démonűző ismeretek felé fejlesztenék.
Kommunák könyve: idézők és démonűzők
Jelenlegi vezetője: NJK (betölthető)
Hivatkozások: #idéző-démonűzőkommuna
Szómágusok
A hetedik és egyben a "legfiatalabb" mágiaág és kommuna.
A beszéddel űzött mágia tudói. Ráolvasnak, átkokat szórnak, rontást mondanak, illetve átkokat és rontásokat vesznek le/szüntetnek meg, továbbá kötéseket helyeznek el, erősítenek vagy törnek meg, áldást vagy jószerencsét küldenek az élőkre, védelmi varázslatokat bocsátanak a házakra, otthonokra. Ők a mágikus kötések és a varázsszavak mesterei, éppen ezért rajtuk nem fog semmiféle rosszindulatú varázslat (rosszvarázs immunitás): sem átok, sem rontás. A kötésjellegű varázslatokra egyedül ők képesek, amit speciális tanulmányaik során sajátítanak el. Erejüket alkalmazzák a varázserő kordában tartására is, pl. gyerekeknél a mágikus erő kontrollására. A szómágusok ismerői minden létező és a legtöbb valaha létezett nyelvnek (kiv. állati nyelvek és az ősi sárkánynyelv). Beszélik és megértik az adott nyelv írott szövegeit is. Képesek energiájukból védőfalat emelni, ami védelmet biztosít számukra a legtöbb fizikai támadással szemben. Rendszerint magukkal cipelnek egy bőrkötéses varázskönyvet, amibe varázslataikat jegyzik. A könyv önálló személyiség, ami szómágusához kötődik, attól a másodperctől, hogy az első tollvonását meghúzta benne. A varázskönyv is képes védelmi szerepet betölteni, védelmi pajzsot húzni strigája köré, ha veszélyt érez.
A szómágus kommuna tagjai: bárki, de leginkább azok a strigák, akik nem születettek vérvonalhoz köthető adottságokkal és, akik képességeiket a szómágia ismeretei felé fejlesztenék.
Kommunák könyve: szómágusok
Jelenlegi vezetője: NJK (betölthető)
Hivatkozások: #szómáguskommuna
A beszéddel űzött mágia tudói. Ráolvasnak, átkokat szórnak, rontást mondanak, illetve átkokat és rontásokat vesznek le/szüntetnek meg, továbbá kötéseket helyeznek el, erősítenek vagy törnek meg, áldást vagy jószerencsét küldenek az élőkre, védelmi varázslatokat bocsátanak a házakra, otthonokra. Ők a mágikus kötések és a varázsszavak mesterei, éppen ezért rajtuk nem fog semmiféle rosszindulatú varázslat (rosszvarázs immunitás): sem átok, sem rontás. A kötésjellegű varázslatokra egyedül ők képesek, amit speciális tanulmányaik során sajátítanak el. Erejüket alkalmazzák a varázserő kordában tartására is, pl. gyerekeknél a mágikus erő kontrollására. A szómágusok ismerői minden létező és a legtöbb valaha létezett nyelvnek (kiv. állati nyelvek és az ősi sárkánynyelv). Beszélik és megértik az adott nyelv írott szövegeit is. Képesek energiájukból védőfalat emelni, ami védelmet biztosít számukra a legtöbb fizikai támadással szemben. Rendszerint magukkal cipelnek egy bőrkötéses varázskönyvet, amibe varázslataikat jegyzik. A könyv önálló személyiség, ami szómágusához kötődik, attól a másodperctől, hogy az első tollvonását meghúzta benne. A varázskönyv is képes védelmi szerepet betölteni, védelmi pajzsot húzni strigája köré, ha veszélyt érez.
A szómágus kommuna tagjai: bárki, de leginkább azok a strigák, akik nem születettek vérvonalhoz köthető adottságokkal és, akik képességeiket a szómágia ismeretei felé fejlesztenék.
Kommunák könyve: szómágusok
Jelenlegi vezetője: NJK (betölthető)
Hivatkozások: #szómáguskommuna
Elementálok
Az Elementálok kommunája egyike a Méregkeverők és a Gyógyítók mellett a három legősibb varázsközösségnek.
Velük született adottságuk, hogy képesek uralkodni a négy őselem (tűz, víz, föld, levegő) valamelyike felett. Eleinte mindegyik elemre befolyással bírnak, viszont közülük csak egy lesz az, amire varázserejük koncentrálódik és ezt űzik majd életük végéig. Ez szabadon választható. Általánosságban akaratuk szerint: a gondolat erejével vagy egyetlen kézmozdulatukkal irányítják, formálják, átalakítják, manipulálhatják a választott elemet. [Érdekesség, hogy minden évszázadban születik egy gyermek az Azúrhold idején, aki felnőttként mind a négy őselem irányításában egyformán kiválónak bizonyul, azonban kilétüket nagy titok övezi. Róluk bővebben >> itt olvasható.]
Az elementál tanulók specializációjuk harmadik évkezdése előtt, nagyjából 12 éves koruk környékén átesnek egy elemválasztó ceremónián, ahol hivatalosan kiválasztják a fő elemüket. Egy, az elemüket jelképező kehelyből kortyolnak, onnastól kezdve az lesz az elementál elemük és azt fejlesztik halálukig, a többi elem felett elvesztik minden befolyásukat (kiv. az Azúrgyermekek). A striga köznyelvben a tűz szelídítőjét szalamandernek, a vizek őrzőjét idrának, a szelek csillapítóját szilfnek, a föld oltalmazóját pedig zalgorinak nevezik.
Elemtípusok szerint:
1. Tűzelementálok: képességük alapja a pirokinézis, ami miatt képesek a spontán tűzgyújtásra, a lángok irányítására, befolyásolására, formálására, manipulálására. Adottságuk része a hőmanipuláció, vagyis szabályozni tudják a tűz nagyságát, hatótávolágát, hőmérsékletét és intenzitásának erejét (növelni, csökkenteni), illetve képesek a füst keltésére. A szalamanderek hőállóssággal is bírnak, vagyis saját mágikus lángjaik nem okoznak rajtuk semmiféle testi sérülést. Lángmanipulációval akaratuk szerint formálni tudják a lángokat, támadáskor pl. tüzes gömböket, lángcsóvákat vagy nyilakat formálhatnak lángjakból. Testük körül tüzes aurát hozhatnak létre, illetve lángoló tűzoszlopot, tűzgyűrűt vagy pajzsot emelhetnek maguk elé/köré a támadások elhárítására, kivédésére. A gyakorlott tűzmágusok (150+) birtokolják a lángok közötti légzés képességét, vagyis a forró levegő belélegzése nem okoz számukra problémát. Emellett a tűzfújásra is képesek, azaz leheletüket lángokká alakíthatják. A tapasztalt strigák birtokolják (250+) a tűzelnyelés technikáját is, vagyis a lángok méreteitől függően képesek saját testükbe szívni a tűz erejét (kiv. a démontüzet vagy az angyaltüzet), viszont ezt ritkán és csak indokolt esetekben alkalmazzák veszélyessége miatt.
2. Vízelementálok: képességük alapja a hidrokinézis, amely képessé teszi őket a víz irányására, befolyásolására, formálására, manipulálására. Adottságuk része a hőmanipuláció is, vagyis szabályozni tudják a víz hőmérsékletet (növelni, csökkenteni), a vizes közeget dermesztő hideggé, vagy tűzforróvá tehetik, párát vagy ködöt is létre tudnak hozni. Érzékelni tudják a talaj alatti vizeket, vízfakasztó erejükkel pedig felszínre tudják hozni, ugyanígy képesek elvonni a nedvességet a felhőkből is. Támadásokra pl. vízgömböket, vízsugarakat, hullámokat, vízörvényeket, a támadások kivédésére / hárítására pedig pl. vízoszlopot, vízgyűrűt vagy pajzsszerű vízfalat hozhatnak létre. A gyakorlott vízmágusok (150+) birtokolják a víz alatti légzés képességét, így a víz alatt akár egy teljes órát is eltölthetnek egyetlen levegővétellel.
Amire NEM képesek: vízelvonás az élő szervezetekből és a fagyasztás.
3. Földelementálok: képességük alapja a geokinézis, mellyel képesek a földmozgások előidézésére, földrengések keltésére, a föld elem irányítására, befolyásolására, formálására, manipulálására. Képesek a földfelszín alakítására pl. lavinákat indíthatnak, szakadékokat vagy dombokat, kisebb hegyszerű kiemelkedéseket hozhatnak létre. Támadásoknál pl. föld lövedékeket (talajból kiemelt ékszerű, tömbszerű földdarabok), a támadások hárítására / kivédésére pedig pl. kőből vagy földből oszlopokat, pajzsszerű falakat hozhatnak létre. A gyakorlott földmágusok (150+) birtokolják a föld alatti légzés képességét, vagyis a földréteg alá kerülve nem kell tartaniuk a fulladástól.
Amire NEM képesek: a talajszerkezet átalakítása (szikla-homok-por) és a föld gravitációs erejének manipulálása!
4. Levegő elementálok: képességük alapja az aerokinézis, vagyis képesek a szélkeltésre, viharos erősségű szelek generálására, a levegő mozgatására, irányítására, befolyásolására, formálására, manipulálására. Adottságuk része a hőmanipuláció is, vagyis szabályozni tudják a levegő hőmérsékletét (növelni, csökkenteni), a légkört dermesztő hideggé vagy fullasztó meleggé tehetik, párát vagy ködöt is létre tudnak hozni. Támadásokra pl. léggömböket, szélörvényeket, a támadások kivédésére / hárítására pedig pl. szélfalat, légoszlopot vagy pajzsszerű levegőburkot hozhatnak létre. A gyakorlott szélmágusok (150+) birtokolják a komplex légzés képességét, vagyis a tűzforró, a jéghideg vagy az oxigénhiányos levegő nem okoz számukra fulladást. Emellett a légfújásra is képesek, azaz leheletüket erősebb széllökéssé alakíthatják.
Amire NEM képesek: viharok keltése, az időjárás manipulálása és a levegő kémiai-vegyi összetételének megváltoztatása!
Megjegyzés: Minél idősebb és tapasztaltabb az elementál striga, illetve minél közelebb áll az ősi elementál vérvonalakhoz, űzött elemét annál magabiztosabban és nagyobb hatékonysággal képes uralni. Érzelmi állapotuk nagy hatással van erejükre. Könnyedén kapcsolódnak rá a pozitív energiákra éppúgy, mint a negatívakra.
FONTOS, hogy az elementálok az elemek segítségével gyógyításra és teleportálásra NEM képesek! Az azúrok ezen felül az elemek kombinálására sem. Esetükben igen megterhelő az elemek közötti váltás, ha egymás után két eltérő elemhez kötődő technikát alkalmaznak, erejük kimerül.
Az elementál kommuna tagjai: csakis azok a strigák, akik az elementál vérvonalba születtek, azaz vérükben van az elemek irányításának képessége.
Kommunák könyve: elementálok
Jelenlegi vezetője: @Callum Cross
Hivatkozások: #elementálkommuna
Velük született adottságuk, hogy képesek uralkodni a négy őselem (tűz, víz, föld, levegő) valamelyike felett. Eleinte mindegyik elemre befolyással bírnak, viszont közülük csak egy lesz az, amire varázserejük koncentrálódik és ezt űzik majd életük végéig. Ez szabadon választható. Általánosságban akaratuk szerint: a gondolat erejével vagy egyetlen kézmozdulatukkal irányítják, formálják, átalakítják, manipulálhatják a választott elemet. [Érdekesség, hogy minden évszázadban születik egy gyermek az Azúrhold idején, aki felnőttként mind a négy őselem irányításában egyformán kiválónak bizonyul, azonban kilétüket nagy titok övezi. Róluk bővebben >> itt olvasható.]
Az elementál tanulók specializációjuk harmadik évkezdése előtt, nagyjából 12 éves koruk környékén átesnek egy elemválasztó ceremónián, ahol hivatalosan kiválasztják a fő elemüket. Egy, az elemüket jelképező kehelyből kortyolnak, onnastól kezdve az lesz az elementál elemük és azt fejlesztik halálukig, a többi elem felett elvesztik minden befolyásukat (kiv. az Azúrgyermekek). A striga köznyelvben a tűz szelídítőjét szalamandernek, a vizek őrzőjét idrának, a szelek csillapítóját szilfnek, a föld oltalmazóját pedig zalgorinak nevezik.
Elemtípusok szerint:
1. Tűzelementálok: képességük alapja a pirokinézis, ami miatt képesek a spontán tűzgyújtásra, a lángok irányítására, befolyásolására, formálására, manipulálására. Adottságuk része a hőmanipuláció, vagyis szabályozni tudják a tűz nagyságát, hatótávolágát, hőmérsékletét és intenzitásának erejét (növelni, csökkenteni), illetve képesek a füst keltésére. A szalamanderek hőállóssággal is bírnak, vagyis saját mágikus lángjaik nem okoznak rajtuk semmiféle testi sérülést. Lángmanipulációval akaratuk szerint formálni tudják a lángokat, támadáskor pl. tüzes gömböket, lángcsóvákat vagy nyilakat formálhatnak lángjakból. Testük körül tüzes aurát hozhatnak létre, illetve lángoló tűzoszlopot, tűzgyűrűt vagy pajzsot emelhetnek maguk elé/köré a támadások elhárítására, kivédésére. A gyakorlott tűzmágusok (150+) birtokolják a lángok közötti légzés képességét, vagyis a forró levegő belélegzése nem okoz számukra problémát. Emellett a tűzfújásra is képesek, azaz leheletüket lángokká alakíthatják. A tapasztalt strigák birtokolják (250+) a tűzelnyelés technikáját is, vagyis a lángok méreteitől függően képesek saját testükbe szívni a tűz erejét (kiv. a démontüzet vagy az angyaltüzet), viszont ezt ritkán és csak indokolt esetekben alkalmazzák veszélyessége miatt.
2. Vízelementálok: képességük alapja a hidrokinézis, amely képessé teszi őket a víz irányására, befolyásolására, formálására, manipulálására. Adottságuk része a hőmanipuláció is, vagyis szabályozni tudják a víz hőmérsékletet (növelni, csökkenteni), a vizes közeget dermesztő hideggé, vagy tűzforróvá tehetik, párát vagy ködöt is létre tudnak hozni. Érzékelni tudják a talaj alatti vizeket, vízfakasztó erejükkel pedig felszínre tudják hozni, ugyanígy képesek elvonni a nedvességet a felhőkből is. Támadásokra pl. vízgömböket, vízsugarakat, hullámokat, vízörvényeket, a támadások kivédésére / hárítására pedig pl. vízoszlopot, vízgyűrűt vagy pajzsszerű vízfalat hozhatnak létre. A gyakorlott vízmágusok (150+) birtokolják a víz alatti légzés képességét, így a víz alatt akár egy teljes órát is eltölthetnek egyetlen levegővétellel.
Amire NEM képesek: vízelvonás az élő szervezetekből és a fagyasztás.
3. Földelementálok: képességük alapja a geokinézis, mellyel képesek a földmozgások előidézésére, földrengések keltésére, a föld elem irányítására, befolyásolására, formálására, manipulálására. Képesek a földfelszín alakítására pl. lavinákat indíthatnak, szakadékokat vagy dombokat, kisebb hegyszerű kiemelkedéseket hozhatnak létre. Támadásoknál pl. föld lövedékeket (talajból kiemelt ékszerű, tömbszerű földdarabok), a támadások hárítására / kivédésére pedig pl. kőből vagy földből oszlopokat, pajzsszerű falakat hozhatnak létre. A gyakorlott földmágusok (150+) birtokolják a föld alatti légzés képességét, vagyis a földréteg alá kerülve nem kell tartaniuk a fulladástól.
Amire NEM képesek: a talajszerkezet átalakítása (szikla-homok-por) és a föld gravitációs erejének manipulálása!
4. Levegő elementálok: képességük alapja az aerokinézis, vagyis képesek a szélkeltésre, viharos erősségű szelek generálására, a levegő mozgatására, irányítására, befolyásolására, formálására, manipulálására. Adottságuk része a hőmanipuláció is, vagyis szabályozni tudják a levegő hőmérsékletét (növelni, csökkenteni), a légkört dermesztő hideggé vagy fullasztó meleggé tehetik, párát vagy ködöt is létre tudnak hozni. Támadásokra pl. léggömböket, szélörvényeket, a támadások kivédésére / hárítására pedig pl. szélfalat, légoszlopot vagy pajzsszerű levegőburkot hozhatnak létre. A gyakorlott szélmágusok (150+) birtokolják a komplex légzés képességét, vagyis a tűzforró, a jéghideg vagy az oxigénhiányos levegő nem okoz számukra fulladást. Emellett a légfújásra is képesek, azaz leheletüket erősebb széllökéssé alakíthatják.
Amire NEM képesek: viharok keltése, az időjárás manipulálása és a levegő kémiai-vegyi összetételének megváltoztatása!
Megjegyzés: Minél idősebb és tapasztaltabb az elementál striga, illetve minél közelebb áll az ősi elementál vérvonalakhoz, űzött elemét annál magabiztosabban és nagyobb hatékonysággal képes uralni. Érzelmi állapotuk nagy hatással van erejükre. Könnyedén kapcsolódnak rá a pozitív energiákra éppúgy, mint a negatívakra.
FONTOS, hogy az elementálok az elemek segítségével gyógyításra és teleportálásra NEM képesek! Az azúrok ezen felül az elemek kombinálására sem. Esetükben igen megterhelő az elemek közötti váltás, ha egymás után két eltérő elemhez kötődő technikát alkalmaznak, erejük kimerül.
Az elementál kommuna tagjai: csakis azok a strigák, akik az elementál vérvonalba születtek, azaz vérükben van az elemek irányításának képessége.
Kommunák könyve: elementálok
Jelenlegi vezetője: @Callum Cross
Hivatkozások: #elementálkommuna
Animágusok
Az ötödik legrégebbi kommuna, ami kevéssel az Idéző és Démonűző kommuna előtt jött létre.
Az animágia használatával minden striga alapjáraton kettő tetszőlegesen megválasztott állati alak felvételére képes. Az animágusok viszont bármelyik állat alakját magukra tudják ölteni (kiv. kihalt állatok, NJK lények és sárkányok). Az animágia használata alatt más strigaképességek inaktívak, ugyanakkor démoni megszállástól védettek. Akaratuk szerint bármikor átalakulhatnak, ilyenkor átveszik az állat képességeit (pl. madárként repülnek vagy farkasként kiváló a szaglásuk). Mindeközben megőrzik tudatukat, tiszta gondolkodásra és megfontolt döntésekre képesek, illetve az animágiát használókkal szemben az animágusok állati küllemükben is értik és beszélik az emberi nyelvet. Gyakorlottságuktól függően néhány órától akár napokon keresztül is állatbőrben tudnak maradni. Fontos, hogy a striganők várandósságuk kilenc hónapja alatt animágiájuk inaktív, nem képesek átalakulni. Az animágusok értik és beszélik az állatok nyelvét, ezt specializációjuk alatt sajátítják el. Minden olyan fajjal kommunikálni tudnak, aminek alakját korábban legalább egyszer magukra öltötték. Telepatikus kapcsolatot tudnak teremteni velük, ilyenkor az adott állat érzékein keresztül képesek érzékelni a teret. Nyugtató aurával is rendelkeznek, ez főként az állatokra van hatással. Közelségükre az állatok megnyugszanak, múlik a félelemérzetük.
[Ládanyitás óta aktív, játszható képesség - 2023/10/15]
Birtokában vannak az állati befolyásolás képességének is. Módjukban áll a befolyásuk alá vonni egy-egy állatot vagy állatok egy kisebb csoportját, akik az animágus akarata szerint cselekednek. A ráhatás mértéke és ideje az animágus erejétől és tapasztaltságától függ. Képességeik egyszerre, egyidőben, egyfajta állattípusra terjednek ki, (jelenleg) nem tudnak különféle állatfajokat egyszerre irányítani. Erejük nem terjed ki a sárkányok (NJK) fajára. Szert tettek a méretnövelés képességére is, ami lehetővé teszi, hogy az eredeti, természetben előforduló állat méreteinél valamivel nagyobb méreteket öltsenek magukra.
Az animágus kommuna tagjai: bárki, de leginkább azok a strigák, akik nem születettek vérvonalhoz köthető adottságokkal.
Kommunák könyve: animágusok
Jelenlegi vezetője: NJK (betölthető)
Hivatkozások: #animáguskommuna
Az animágia használatával minden striga alapjáraton kettő tetszőlegesen megválasztott állati alak felvételére képes. Az animágusok viszont bármelyik állat alakját magukra tudják ölteni (kiv. kihalt állatok, NJK lények és sárkányok). Az animágia használata alatt más strigaképességek inaktívak, ugyanakkor démoni megszállástól védettek. Akaratuk szerint bármikor átalakulhatnak, ilyenkor átveszik az állat képességeit (pl. madárként repülnek vagy farkasként kiváló a szaglásuk). Mindeközben megőrzik tudatukat, tiszta gondolkodásra és megfontolt döntésekre képesek, illetve az animágiát használókkal szemben az animágusok állati küllemükben is értik és beszélik az emberi nyelvet. Gyakorlottságuktól függően néhány órától akár napokon keresztül is állatbőrben tudnak maradni. Fontos, hogy a striganők várandósságuk kilenc hónapja alatt animágiájuk inaktív, nem képesek átalakulni. Az animágusok értik és beszélik az állatok nyelvét, ezt specializációjuk alatt sajátítják el. Minden olyan fajjal kommunikálni tudnak, aminek alakját korábban legalább egyszer magukra öltötték. Telepatikus kapcsolatot tudnak teremteni velük, ilyenkor az adott állat érzékein keresztül képesek érzékelni a teret. Nyugtató aurával is rendelkeznek, ez főként az állatokra van hatással. Közelségükre az állatok megnyugszanak, múlik a félelemérzetük.
[Ládanyitás óta aktív, játszható képesség - 2023/10/15]
Birtokában vannak az állati befolyásolás képességének is. Módjukban áll a befolyásuk alá vonni egy-egy állatot vagy állatok egy kisebb csoportját, akik az animágus akarata szerint cselekednek. A ráhatás mértéke és ideje az animágus erejétől és tapasztaltságától függ. Képességeik egyszerre, egyidőben, egyfajta állattípusra terjednek ki, (jelenleg) nem tudnak különféle állatfajokat egyszerre irányítani. Erejük nem terjed ki a sárkányok (NJK) fajára. Szert tettek a méretnövelés képességére is, ami lehetővé teszi, hogy az eredeti, természetben előforduló állat méreteinél valamivel nagyobb méreteket öltsenek magukra.
Az animágus kommuna tagjai: bárki, de leginkább azok a strigák, akik nem születettek vérvonalhoz köthető adottságokkal.
Kommunák könyve: animágusok
Jelenlegi vezetője: NJK (betölthető)
Hivatkozások: #animáguskommuna
Nekromanták
A negyedik legrégebbi kommuna, ami a Méregkeverők mágiacsoportjából önállósult, miután a közösség egy része felfedezte a nekromancia erejét.
Holtidézők. Az elhunytak emlékeinek és a régi titkok kutatói. Képesek a halottak, a halál, a halál-erő és/vagy a lelkek manipulálására. Energiáikkal ideiglenesen újra tudják alkotni / helyre tudják állítani az elporladt csontokat / porhüvelyeket, a csontvázat, a halott testet is képesek mozgásra és beszédre bírni, elsősorban azért, hogy információhoz jussanak, másodsorban, hogy ideig-óráig szolgálatukba állítsák őket. Életre hívhatnak elhunyt embert, árnyvadászt, strigát vagy tündét, illetve állatokat (kiv. sárkányt). Beszélik a holtak nyelvét, adottságuk része a halálérzékelés. Képesek megérezni a halál energiáit, észlelni az elmúlás eljövetelét, érzékelik a földben nyugvó maradványokat, bármilyen mélyen is legyenek. Ezeket mágiájukkal magukhoz tudják hívni a föld alól is. Ránézésre megállapítják a halál pontos idejét és annak körülményeit is, ahogy azt is ha egy élőt halálközeli élmény ért. Tárgy- és emlékolvasó képességük miatt képesek a visszatekintésre. Ezeken keresztül láthatják a halotthoz, valamint egy-egy tárgyhoz kötődő múltbéli emlékeket. A tárgyakat megérintve víziószerű látomásokban, élményszerűen élik át az azokhoz kapcsolódó eseményeket, általában az elhunyt szemén át. Nem csak egy halott életre keltésére, hanem tömeges feltámasztásra is képesek. Minél gyakorlottabb egy nekromanta, annál több test felett képes kiterjeszteni a hatalmát. A feltámasztottak felett korlátlan befolyással bírnak, nekik nincs saját akaratuk, így vakon engedelmeskednek a holtkeltőjüknek. A strigalélek a halál beálltát követően még három napig a halál és az élet közötti mezsgyén kóborol, mielőtt átlépne a Szellemvilágba. A nekromanta energiáival a holttest mellett a lélekkereséssel képes rá, hogy megtalálja a testhez tartozó lelket és magához hívja azt. Hatalmuk ugyanakkor nem határtalan, tartós feltámasztásra és az élet visszaadására jelenleg nem képesek. Holttámasztó varázslatuk csak a lélek porhüvelyével vagy annak egy darabjával működik, ezek hiányában, csupán a megboldogult kegytárgyaival ideiglenesen sem éleszthetők fel. Idézésükkor gyakran alkalmaznak nekromanta idéző köröket és vérmágiát, ami felerősíti és hatásosabbá teszi varázslataikat.
[Ládanyitás óta aktív, játszható képesség - 2023/10/15]
Képesek a lélekfogásra és átjáró nyitásával szellemvilági átjárásra. Hatalmukban áll elhagyni az élők világát és átlépni a szellemekébe fizikailag is. Ott tartózkodásuk alatt testük ideiglenesen alkalmazkodik a másvilági körülményekhez és holtszerűvé válik. A Szellemvilág lakóit, azaz árnyvadászból, emberből vagy strigából vált másvilági szellemeket vissza tudják rántani az élők síkjára (a varázsvilágba vagy a halandók világába). A visszahozottak az ittragadott lelkekhez hasonlóan szellemi formában léteznek, de csak addig van maradásuk, míg a nekromanta vissza nem küldi őket. Adottságuk része az is, hogy a haldoklók lelkét porhüvelyükben tartsák egy rövid ideig, lassítsák vagy elnyújtsák a halál beálltának idejét.
A nekromanta kommuna tagjai: azok a strigák, akik a nekromanta vérvonalba születtek, azaz vérükben van, hogy képesek érzékelni a lélekenergiákat és mágiájukkal életre keltik a holtakat.
Kommunák könyve: nekromanták
Jelenlegi vezetője: Adolfina Pesadillas (NJK)
Hivatkozások: #nekromantakommuna
Holtidézők. Az elhunytak emlékeinek és a régi titkok kutatói. Képesek a halottak, a halál, a halál-erő és/vagy a lelkek manipulálására. Energiáikkal ideiglenesen újra tudják alkotni / helyre tudják állítani az elporladt csontokat / porhüvelyeket, a csontvázat, a halott testet is képesek mozgásra és beszédre bírni, elsősorban azért, hogy információhoz jussanak, másodsorban, hogy ideig-óráig szolgálatukba állítsák őket. Életre hívhatnak elhunyt embert, árnyvadászt, strigát vagy tündét, illetve állatokat (kiv. sárkányt). Beszélik a holtak nyelvét, adottságuk része a halálérzékelés. Képesek megérezni a halál energiáit, észlelni az elmúlás eljövetelét, érzékelik a földben nyugvó maradványokat, bármilyen mélyen is legyenek. Ezeket mágiájukkal magukhoz tudják hívni a föld alól is. Ránézésre megállapítják a halál pontos idejét és annak körülményeit is, ahogy azt is ha egy élőt halálközeli élmény ért. Tárgy- és emlékolvasó képességük miatt képesek a visszatekintésre. Ezeken keresztül láthatják a halotthoz, valamint egy-egy tárgyhoz kötődő múltbéli emlékeket. A tárgyakat megérintve víziószerű látomásokban, élményszerűen élik át az azokhoz kapcsolódó eseményeket, általában az elhunyt szemén át. Nem csak egy halott életre keltésére, hanem tömeges feltámasztásra is képesek. Minél gyakorlottabb egy nekromanta, annál több test felett képes kiterjeszteni a hatalmát. A feltámasztottak felett korlátlan befolyással bírnak, nekik nincs saját akaratuk, így vakon engedelmeskednek a holtkeltőjüknek. A strigalélek a halál beálltát követően még három napig a halál és az élet közötti mezsgyén kóborol, mielőtt átlépne a Szellemvilágba. A nekromanta energiáival a holttest mellett a lélekkereséssel képes rá, hogy megtalálja a testhez tartozó lelket és magához hívja azt. Hatalmuk ugyanakkor nem határtalan, tartós feltámasztásra és az élet visszaadására jelenleg nem képesek. Holttámasztó varázslatuk csak a lélek porhüvelyével vagy annak egy darabjával működik, ezek hiányában, csupán a megboldogult kegytárgyaival ideiglenesen sem éleszthetők fel. Idézésükkor gyakran alkalmaznak nekromanta idéző köröket és vérmágiát, ami felerősíti és hatásosabbá teszi varázslataikat.
[Ládanyitás óta aktív, játszható képesség - 2023/10/15]
Képesek a lélekfogásra és átjáró nyitásával szellemvilági átjárásra. Hatalmukban áll elhagyni az élők világát és átlépni a szellemekébe fizikailag is. Ott tartózkodásuk alatt testük ideiglenesen alkalmazkodik a másvilági körülményekhez és holtszerűvé válik. A Szellemvilág lakóit, azaz árnyvadászból, emberből vagy strigából vált másvilági szellemeket vissza tudják rántani az élők síkjára (a varázsvilágba vagy a halandók világába). A visszahozottak az ittragadott lelkekhez hasonlóan szellemi formában léteznek, de csak addig van maradásuk, míg a nekromanta vissza nem küldi őket. Adottságuk része az is, hogy a haldoklók lelkét porhüvelyükben tartsák egy rövid ideig, lassítsák vagy elnyújtsák a halál beálltának idejét.
A nekromanta kommuna tagjai: azok a strigák, akik a nekromanta vérvonalba születtek, azaz vérükben van, hogy képesek érzékelni a lélekenergiákat és mágiájukkal életre keltik a holtakat.
Kommunák könyve: nekromanták
Jelenlegi vezetője: Adolfina Pesadillas (NJK)
Hivatkozások: #nekromantakommuna
Hivatkozások
- Jól jegyezd meg ezt a nevet:Forrás
- Admin
- ADATLAPOM✦ Néhány fontos infó ✦
Karakteraktivitás :Tartózkodási hely :N/APlay by :Faceless - Kapcsolat
Vélemények
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|